Bel mij terug

Naam*

Telefoon*

E-mail*

Of klik hier om een offerte aan te vragen.

Narrowcasting

block1

Wat is narrowcasting?

Narrowcasting is het leveren van informatie gericht op uw doelgroep op een geselecteerde locatie en tijdstip via digitale schermen, veelal op afstand aangestuurd met relevante visuele content. Hiermee creëert u de mogelijkheid om de communicatie binnen uw bedrijf te verbeteren.

Waar is narrowcasting voor bedoeld?

Narrowcasting is de nieuwe vorm van reclame die via digitale schermen eindeloze communicatiemogelijkheden biedt in zorginstellingen, apotheken, warenhuizen, supermarkten, autodealers, openbaar vervoer, winkels, horecagelegenheden en vele andere locaties. Narrowcasting draagt bij aan een betere service, het maken van betere promotie, interactieve acties en het verhogen van de reclame-inkomsten. 75% van de aankoopbeslissingen worden ‘op de vloer’ worden genomen. Uw promotie via Narrowcasting kan helpen uw klant te stimuleren tot aankopen.

Voordelen narrowcasting kort samengevat

  • Juiste reclame op het juiste moment, op de juiste plaats aan de juiste klant tonen.
  • Betere service t.o.v. de klant
  • Interactieve acties
  • Verhogen van de reclame-inkomsten
  • Voordelig verkoopstimulerend communicatiemiddel
  • Stimuleer klanten m.b.v. instore communication
  • Content is makkelijk te bewerken
  • Geen database kennis vereist
  • Te koppelen aan voorraadsystemen, zodat u nooit een product aanbiedt wat niet meer op voorraad is.
  • Biedt producten aan op door u aangegeven tijdstippen, in een of meerdere filialen tegelijk. Alles is mogelijk, “the sky is the limit!”

Stuur een e-mail of bel ons voor een afspraak of als u vragen heeft. Wij zijn u graag van dienst.